بازاریابی چریکی

آموزش تکنیک ها و روش های بازاریابی پارتیزانی

بازاریابی چریکی

آموزش تکنیک ها و روش های بازاریابی پارتیزانی

اهمیت فهرست کارهای روزانه در بازاریابی چریکی

موفق ترین سرمایه دار قرن بیستم فردی به نام وارن بافت است که در سال 2008 میلادی عنوان پولدارترین انسان دنیا را با خود یدک می کشید. وارن بافت این روزها مدیرعامل و رییس هیت مدیره شرکت برکشایر هاتاوی است.

 

در صورت تمایل به مطالب بروزتر خواهشمندم از پایگاه بازاریاب های پارتیزان بازدید نمایید. 

به یاد بسپارید فروش چریکی ، محصول تلاش خستگی ناپذیر چریک ها برای زندگی به سبک چریک هاست نه شانس یا اقبال یا هر چیز دیگری.اگر در این کار بشکل صد در صد موفق نشدید به خودتان سخت نگیرید. بازاریاب های چریک می دانند که برای موفقیت نهایی نیاز نیست تا در همه پارامترها برترین بود بلکه تنها نیاز است تا در همه پارامترها به اندازه کافی خوب بود. پس تلاش کنید تا همه کارها را به اندازه کافی خوب برگذار کنید. کم کم و با تمرین و خستگی ناپذیری موفق خواهید شد این تکنیک را تبدیل به عادت روزمره زندگی خود نمایید.این نصیحت یک سرباز کهنه کار بازاریابی چریکی می تواند الگو و سرمشق خوبی برای همه بازاریاب ها و ویزیتورها و فروشنده های پارتیزان باشد. از خودتان بپرسید چه تعداد کار نیمه تمام در همین لحظه دارید و آنها را فهرست کنید. پس از آن شروع به تمام کردن آنها بر اساس اولویت بندی آنها در فهرست خود نمایید.وارن بافت به عنوان یکی از بازاریاب های پارتیزان شناخته شده بین المللی معتقد است: کارهای نیمه کاره و کارهای رها شده خطرناکترین زاویه زندگی تجاری یک بازاریاب چریک است و می توانند با تجمع کارهای انجام نشده یک بازاریاب چریک موفق را بسادگی از دور خارج کنند.وارن بافت راز موفقیت خود در بازار را تعهد به لیس اجرایی روزانه خود می داند. او می گوید: من هر روز فهرستی از کارهایی را که باید تنها در امروز انجام دهم یادداشت می کنم و پس از آن تنها از اولین آنها شروع به انجام دادن کامل آنها می کنم و هر کدام را که به پایان رسید ، از فهرست خط می زنم. به این ترتیب می توانم به همه کارهای مهم امروز رسیدگی کنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.