-
تحلیل ضعف و قدرت یا فرصت و تهدید در بازاریابی پارتیزانی
شنبه 14 فروردین 1395 19:56
سال نو بر شما مبارک! امیدوارم در این سال نیز برای شما همراهان مفید باشم. توی این اقتصاد خراب و تورم و آمار بیکاری بالا من کار از کجا گیربیاورم؟! اگر یک بازاریاب چریک بتواند نقاط ضعف و قدرت خود را بخوبی شناسایی کند و تهدیدها و فرصت ها را در بازار به روشنی دریابد براحتی می تواند نقشه راه مناسبی برای حرکت در بازار طراحی...
-
اهمیت فهرست کارهای روزانه در بازاریابی چریکی
دوشنبه 24 اسفند 1394 18:06
موفق ترین سرمایه دار قرن بیستم فردی به نام وارن بافت است که در سال 2008 میلادی عنوان پولدارترین انسان دنیا را با خود یدک می کشید. وارن بافت این روزها مدیرعامل و رییس هیت مدیره شرکت برکشایر هاتاوی است. در صورت تمایل به مطالب بروزتر خواهشمندم از پایگاه بازاریاب های پارتیزان بازدید نمایید. به یاد بسپارید فروش چریکی ،...
-
برای بازاریاب های چریک اضطراری وجود ندارد
شنبه 22 اسفند 1394 20:42
بازاریاب های چریک استادان مدیریت زمان هستند. انجام هرکاری به موقع خود و در زمان و مکان درست آن از هنرهای جنگ های پارتیزانی است که می توان از آن برای پیشبرد اهداف در بازاریابی چریکی بسادگی بهره برد. در صورت تمایل به مطالب بروزتر می توانید از پایگاه بازاریاب های پارتیزان بازدید نمایید. یکی از اساتید مدیریت زمان که تا به...
-
آموزش تکنیک های معرفی ، بررسی و مقایسه کالا
شنبه 15 اسفند 1394 18:11
ایجاد روشی روشن و موثر برای یک مذاکره فروش و اجرای دقیق آن وابسته به میزان دقت طراحی و میزان دقت اجرای آن دارد. بسادگی می توان با کمک این رهنمودها برای این دو بخش ترتیب مناسب را ایجاد نمایید. در صورت تمایل می توانید مطالب تخصصی تری را در پایگاه بازاریاب های چریک بیابید. عادت کنید تا هر چیزی را با چیز مشابه آن مقایسه...
-
گذر از محدودیت های ذهنی که موجب عدم موفقیت در فروش می شوند
دوشنبه 10 اسفند 1394 19:23
با این پنج گام می توانید تمام محدودیت های درونی را که برای رسیدن به یک فروش موفق نیاز دارید را از میان بردارید. این پنج گام پل پیروزی هر فروشنده ائی است. اگر به مطالب تخصصی تری در این زمینه علاقمندید می توانید آنها را در پایگاه بازاریاب های پارتیزان بیابید. اعتماد به نفس از مهمترین اصول کاری یک ویزیتور چریک است. مشتری...
-
تمرین هم سطحی با مشتری
سهشنبه 4 اسفند 1394 20:12
با این هفت قدم احساس اضطراب را در هنگام فروش در خودمان از بین ببریم. چگونه هرچیزی را که آماده کرده ایم در هنگام فروش فراموش نکنیم و در یک جلسه فروش احساس راحتی داشته باشیم؟ بسیاری از اوقات ویزیتورها با روبرو شدن با مشتری اضطراب خاصی را تجربه می کنند که از کارائی آنها بسیار می کاهد و به اصطلاح خودمان «هر چه حاضر نموده...
-
تمرین و تشدید حس خلاقیت
شنبه 1 اسفند 1394 19:27
بازاریاب ها و ویزیتورهای چریک افراد خلاقی هستند که از هیچ موقعیت به وجود می آورند. خلاقیت به چه کار بازاریابی چریکی می آید و به چه نحو و با چه تمرین هایی می توان آنرا پرورش داد و تقویت نمود؟ در صورت تمایل می توانید مطالب تخصصی تری را در پایگاه بازاریاب های چریک بیابید! شما همیشه با شرایط ، افراد و موقعیت های جدیدی...
-
گفتگوی کنشگر راز یک فروش موفق
دوشنبه 26 بهمن 1394 18:18
یکی از مراحل مهم در یک مذاکره چریکی برای فروش ضربتی ایفای نقش یک مشاور برای خریدار است. چگونه و به چه شکلی باید با مشتری همفکری کنید را می توانید در این مقاله بیابید. اگر به دنبال مطالب تخصصی تری در زمینه ویزیتوری چریکی می گردید می توانید مقالات مناسبی در پایگاه ویزیتورهای چریک بیابید. برای یک فروش موفق در مرحله پس از...
-
بهترین گشایش برای یک فروش موفق
شنبه 24 بهمن 1394 19:36
فروش بسیار به شطرنج شبیه است. یک بازاریاب چریک بخوبی می داند که همانطور که در یک مسابقه شطرنج یک گشایش فنی و درست تعیین کننده نتیجه مسابقه است ٬ در فروش چریکی هم یک گشایش درست و اصولی تعیین کننده موفقیت یا شکست همه مذاکره است. در صورت تمایل می توانید مطالب تخصصی تری را در پایگاه آموزش ویزیتورهای چریک مطالعه بفرمایید....
-
شیوه به پایان رساندن موفق یک مذاکره و اتمام موفق قرارداد
جمعه 23 بهمن 1394 22:11
فروش موفق تنها در یک زمان و در پی یک سازوکار خاص انجام می شود. در این زمان شما باید آماده باشید تا با هدایت درست مسیر مذاکره به سمت بستن قرار داد٬ آنرا نهایی کنید. سهل انگاری در این بخش بی تردید موجب از دست دادن فروش خواهد شد.فروش موفق تنها در یک زمان و در پی یک سازوکار خاص انجام می شود. در این زمان شما باید آماده...
-
آموزش و تمرین مهارت مخاطب شناسی ، مذاکره و گفتگو و اتمام قرارداد
سهشنبه 20 بهمن 1394 12:46
کار فروشنده ٬ ویزیتور و بازاریاب چریک بسیار به کار یک پزشک شباهت دارد. بررسی ٬ جمع آوری اطلاعات ٬ تشخیص و خلق نسخه منحصربه فرد. همه ما در مقابله با افرادی که برایمان آشنا هستند راحت تر و با آرامش بهتری می توانیم صحبت نماییم. بسیاری از افراد هستند که در مقابل یک جمعیت یا افرادی که با آنها آشنا نیستند به لکنت می افتند و...
-
مطالعه و بالا بردن سطح اطلاعات عمومی
یکشنبه 18 بهمن 1394 19:09
یک بازاریاب چریک چگونه به کار خود مسلط میشود؟ تسلط بر این نکات میتواند یک فروشنده را به یک ویزیتور چریک تبدیل نماید. معمولا همه ما دوستان یا آشنایانی داریم که موقع معرفی یک کالا تبحر ذاتی خاصی از خود نشان می دهند و معمولا در میان جوانان از آنها به کامپیوتر یاد می کنند: ایشان همانند یک کامپیوتر همه تاریخ تولد ها را...
-
با این ۶ رفتار تبدیل یه یک فروشنده حرفه ائی شوید
پنجشنبه 15 بهمن 1394 14:36
در عادت های همه فروشنده ها رفتارهای خاصی را می توان مشاهده نمود. اگر این رفتارها را تبدیل به عادت کنید تبدیل به یک فروشنده موفق خواهید شد! شاید دیده باشید افرادی را که همیشه در خرید و امتحان کالاهای جدید داوطلب و پیش قدم هستند و یا افرادی را که از معرفی محصولات شرکتی به دیگران بسیار لذت می برند و یا مشتریان متعصب یک...
-
آغازی از میانه
شنبه 10 بهمن 1394 21:19
به هر ترتیب بر این شد که با ایجاد وبلاگی جدید ٬ دست به دست دهیم تا بتوانیم بهتر و بیشتر مبانی ٬ مفاهیم و اصول بازاریابی چریکی و ویزیتوری پارتیزانی را برای دوستان تشریح کرده و جا بیاندازیم. شخصا امیدوارم ایجاد این وبلاگ و کمپین ایجاد شده برای این پروژه بازاریابی چریکی بتواند به همه اهداف تعریف شده خود دستیابد که این...