بازاریابی چریکی

آموزش تکنیک ها و روش های بازاریابی پارتیزانی

بازاریابی چریکی

آموزش تکنیک ها و روش های بازاریابی پارتیزانی

آغازی از میانه

به هر ترتیب بر این شد که با ایجاد وبلاگی جدید ٬ دست به دست دهیم تا بتوانیم بهتر و بیشتر مبانی ٬ مفاهیم و  اصول بازاریابی چریکی و ویزیتوری پارتیزانی را برای دوستان تشریح کرده و جا بیاندازیم. 

 

 شخصا امیدوارم ایجاد این وبلاگ و کمپین ایجاد شده برای این پروژه بازاریابی چریکی بتواند به همه اهداف تعریف شده خود دستیابد که این اهداف شامل آشنائی دوستان و علاقمندان با ایجاد طرح های بازاریابی پارتیزانی و حرکت به سمت حرفه ائی گری در بازار و توسعه مشاغل به سمت حرفه های جدی و قابل رقابت با بازار جهانی باشد. 

این روزها در آستانه نامعلوم و مجهول رفع تحریم ها هستیم و همگی با هم بر این امید هستیم که این رفع تحریم ها بتواند حرکتی در بازار ایجاد کند و حضور رقبای تجاری خارجی موجب گردد تا سطح کیفیت تولیدات و خدمات  داخلی بهتر شده و بالاتر رود. 

در این میانه و با توجه به این افق هایی که امیدی در آن دیده می شود به نظر می آید که حمایت از تولیدکنندگان و خدمات رسانان داخلی تبدیل به نیاز جدی  بازار داخلی شود و ما بر آنیم تا در ابعاد و حد خودمان تلاش نماییم به هر طریقی که برایمان مقدور است از مشاغل ایرانی حمایت کنیم. آموزش بازاریابی پارتیزانی و مباحث تخصصی بازاریابی برای مشاغل کوچک و بحث همیشه شیرین فروش  هدفی است که ما برای این وبلاگ انتخاب نموده ایم و امیدواریم بتوانیم در آن مطالب آموزنده و کاربردی و بومی سازی شده ایی  را برای شما گرامیان ارائه دهیم.

امید است که شما دوست عزیز هم پیگیر مطالب این کمپین شده و لزوم و اهمیت آنرا در کسب و کار خود بخوبی دریافته و از آنها در جهت رشد کسب و کار  خود استفاده نمایید و تبدیل به چریک های حرفه ائی بازار شوید که اگر چنین شد ٬ ما به همه اهداف خود رسیده ایم! 

تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.